در طول این مرحله قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده مورد بررسی است، همچنین یک آزمایشگر در نزدیکی ورودی اتاق خدمات ایستاد و با خوشحالی گفت: “لطفاً فنجان ها و بشقاب های قابل استفاده مجدد را انتخاب کنید!” یا “انتخاب وسایل قابل استفاده مجدد را فراموش نکنید!” یا شخصی که وارد اتاق خدمات می شود.
در کنار هر درخواست کننده یک میز کوچک قرار داشت که بر روی آن در مورد این که آرکوپال بهتره یا چینی بحثی بود و همه گزینه های ظروف غذاخوری قابل استفاده مجدد را نشان می داد.
پشت هر درخواست کننده یک پوستر بزرگ (1 مگابایت در 1.25 متر) با تصویری از یک درخت و متن “افرادی که عاشق محیط زیست هستند فنجان ها و بشقاب های قابل استفاده مجدد را انتخاب می کنند!” نسخه های این تابلوها در چندین مکان در داخل اتاق خدمات از جمله هر ایستگاه غذا و نوشیدنی نمایش داده شد.
مشتریان همچنین میتوانستند صدای درخواستکنندگان را در مورد قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره بشنوند و ببینند و علائم انگیزشی را در زمانی که منتظر پرداخت به صندوقداران بودند، مشاهده کنند.
اعلانها بهطور غیررسمی تعداد درخواستهایی را که در هر جلسه ارائه میکردند شمارش کردند و میانگین 185 در هر جلسه را یافتند.
نتایج بررسی ها در مورد سرویس آرکوپال ایرانی ارائه شده است. در طول خطوط پایه (A1، A2، و A3)، میانگین درصد مشتریانی که لیوان های قابل استفاده مجدد را انتخاب کردند 9، 13، و 16 درصد بود.
در فازهای B1، B2 و B3 (آرایش محیطی)، میانگین انتخاب فنجان قابل استفاده مجدد به ترتیب 26، 24 و 31 درصد بود.
اگرچه برخی از همپوشانی دادهها بین شرایط پایه و تنظیم محیطی وجود داشت، سطوح پایینتری از انتخاب لیوان قابل استفاده مجدد در همه خطوط پایه نسبت به شرایط آرایش محیطی مشهود بود.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.