کاستیا-لامانچا، کاستیا-لئون و اکسترمادورا مناطقی با احتمال کم تصادفات تراکتور بودند.
در مورد کاستیا-لئون، رابطه بین احتمال تصادف کم و تراکتورهای جدید کمقدرت صادق نبود، زیرا این منطقه بیشترین درصد تراکتورهای جدید پرقدرت را ثبت میکرد و به همین ترتیب، تغییر مالکیت عمدتاً مربوط به تراکتورهای جدید بود.
خرید تراکتور دست دوم در جزایر، رابطه بین احتمال تصادف کم و ثبت تراکتورهای کم مصرف برآورده شد و به طور خاص در جزایر کاناریا، به ندرت تراکتورهای قدیمی به ثبت رسید. Islas Baleares که احتمال تصادف تا حدودی بالاتر از Islas Canarias داشت، تراکتورهای قدیمی تر را ثبت کرد.
به طور کلی، در اسپانیا، رابطه ای بین احتمال تصادفات مرگبار و قدرت تریلی تراکتور ثبت شده وجود دارد، به جز در کاستیا-لئون که به وضوح چنین رابطه ای وجود نداشت.
علاوه بر این، آموزش کشاورزان در مورد نحوه کار، نوع ماشین آلات مورد استفاده در مزارع، نوع تراکتور رومانی و غیره با توجه به مناطق مختلف کشاورزی بسیار حائز اهمیت است، زیرا تمایل به افزایش نرخ تصادفات وجود دارد. مشابه در استان های همجوار
شکل 2 نقشههایی را نشان میدهد که میانگین تخمینهای پسینی از نرخهای ویژه استان (که معمولاً به عنوان الگوی فضایی نامیده میشود) و احتمال مازاد بر پسین آن نرخها از نرخ کلی اسپانیا در طول دوره تجزیه و تحلیل بیشتر است.
نقشه ها نشان می دهد که چگونه استان های آلیکانته، کانتابریا و پونتودرا نسبت به بقیه جوامع دارای نرخ های تخمینی بالاتری هستند.
مناطقی که کمترین میزان مرگ و میر ناشی از تراکتور را داشتند استان های کادیز، سویا، سیوداد رئال، تولدو، کوئنکا، ژیرونا، پالنسیا، وایادولید و زامورا بودند.
با نگاهی به احتمال فراتر رفتن این نرخها از میانگین کشوری، استانهای دارای بالاترین میانگین نرخ به اکثر استانهای مرزی ملحق شدند. همین امر برای پایین ترین نرخ ها نیز اتفاق افتاد.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.